Notice: Undefined offset: 4 in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 26
دستگاههای آزمایشگاهی خواص مکانیک ( فلزات )


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12




اقتصادی » بنگاه‌ و مجموعه اقتصادی » تعداد بازدید: ٣٠٩١٣٨
دستگاههای آزمایشگاهی خواص مکانیک ( فلزات )
امتیاز:
اقتصاد آنلاین

Notice: Undefined variable: counter in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 271
نام محصول:
دستگاههای آزمایشگاهی خواص مکانیک ( فلزات )
مشخصات:

شركت طراحي مهندسي سنتام یک شرکت دانش بنیان بوده به عنوان اولین و بزرگترین شرکت با بيش از 23 سال سابقه در زمينه ساخت تجهيزات آزمايشگاهي و كنترل كيفي در ايران فعاليت داشته و گواهی انحصاری در خصوص دستگاههای آزمایشگاهی خواص مکانیک از وزارت صنعت معدن و تجارت داشته و تنها دارنده پروانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی خواص مکانیکی از وزارت صنایع و معادن بوده و از لحاظ كيفيت و قيمت رقابت جدي با ديگر توليدكنندگان اروپايي داشته و صادرات به چندين كشور اروپايي و آسيايي ميانه (17 كشور) را در حدود 12 سال آغاز كرده است . با فضای تولیدی بیش از 3000 متر مربع در دو واحد تولیدی ( ساخت و مونتاژ ) بزرگترين واحد توليدي در خصوص اينگونه تجهيزات در خاورميانه مي باشد طراحي و ساخت بيش از 140 نوع تجهيزات آزمايشگاهي كه كليه طراحي ها و مراحل ساخت و مونتاژ دستگاهها مطابق استاندارد های بین المللی و کاملا بومي و به دست پرسنل اين شركت انجام می گردد و بیش از 1000 مركز مهم صنعتي ، نظامي و آموزشي تحقيقاتي در ايران از محصولات اين شركت بهره مي‌برند. این شرکت تولید کننده دستگاههای تست کشش سروالکتریکال در ایران بوده در ظرفیت های مختلف این دستگاه ها را تولید می نماید که شامل :

100 Kg تا 200 Ton ( 100 TON, 60 TON, 40 TON, 25 TON, 15 TON, 10 TON,5 TON, 2 TON,500 Kg, 100 Kg ، 200 TON )

شرکت سنتام در زمینه تولید دستگاههای تست کشش ظرفیت بالای 40 تن به صورت سرو الکتریکال جزء معدود شرکت ها در دنیا می باشد که توانایی تولید تست کشش تا ظرفیت 200 تن را نیز داشته و همچنین سازنده دستگاههای تست کشش با مکانیزم هیدرولیکی تا ظرفیت 300 تن و دستگاههای کشش و فشار دینامیک Axial Fatigue Machine با فرکانس کاری بالا در ظرفیت های 1 تن تا 200 تن بوده .

دارای گواهی فعالیت صنعتی تجهیزات آزمایشگاهی خواص مكانيكي از وزارت صنايع و همچنین پروانه کسب ، پروانه خدمات مهندسی ، گواهی نامه ایزو ، مجوز CE از اروپا و همچنین موفق به کسب لوح سپاس و تاییدیه های مختلفی گردیده .

این شرکت در خصوص دستگاه تست کشش موفق به کسب جایزه برتر جشنواره خوارزمی در سال 1375 و منتخب جشنواره ملی علم تا عمل جهت بومی سازی تست کشش شده است و تمامی محصولات این شرکت مورد تائید اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بوده و برگزیده چهره‌های ماندگار تولیدی برتر در ششمین جشنواره ملی تولید کنندگان جوان و کسب تندیس برتر و اخذ لوح تقدیر از خانه و صنعت معدن و وزارت صنعت و معدن و سازمان بین المللی UNIDO

· تجهیزات آزمایشگاهی شرکت در زمینه های ذیل ارائه می گردد :

1. در زمینه آزمایشگاههای صنایع فلزی این شرکت ارائه دهنده تجهیزاتی مانند کشش در ظرفیت های مختلف ، تست ضربه ، تست خزش گرم ، تست ریلکسیشن ، تست فنر ، تست پیچش و تابندگی ، تست خستگی اگسیال و چرخشی ، خمش آرماتور و ورق ، خم بازکن ، ناچ زن ضربه فلزات در ظرفیت های مختلف و همچنین تجهیزات آماده سازی و غیره .... می باشد .

2. در زمینه آزمایشگاه شیمی و پلیمر نیز این شرکت ارائه دهنده تجهیزاتی مانند تست کشش 100 و 500 کیلوگرم و 2 و 5 تن ، خستگی اگسیال ، رئومتر در دو مدل ODR و MDR ، مونی ویسکومتر ، سایش ، خستگی لاستیک ، ضربه (شارپی و آیزود و کششی) ، ناچ زن ضربه ، جهندگی ، سختی سنج شور A , D و MFI و پرس گرم و کاتر پرس نمونه سازی جهت آماده سازی و غیره می باشد .

3. در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاهها بیش از 40 نوع دستگاه تست جهت آزمایشگاههای رشته مکانیک و عمران ، پلیمر ، رشته مواد ، کشاورزی ، دندان پزشکی ، غذا دارو ، سرامیک ، چوب ، خودرو ...

همچنين كليه قطعات از جمله بال اسكرو و موتور و ابزار دقيق از شركت هاي معتبر در دنیا تهيه مي گردد .

این شرکت آماده ارائه مشاوره خرید به متقاضیان بوده و در صورت تمايل ، شركت سنتام آمادگي پذيرايي از شما و كارشناسان آن واحد محترم را داشته تا از امكانات و توانايي هاي ساخت اين شركت ديدن فرماييد .



توجه: از آنجا که درج مطالب در سایت "محبوبترین‌ها" برای همه کاربران آزاد می باشد، از همه کاربران محترم تقامندیم؛ در صورت مشاهده مطلبی خلاف واقع، غیرقانونی و یا منافی فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی در هر یک از پروفایل‌ها، از طریق بخش "تماس با ما" سایت مدیریت سایت را در جریان بگذارید.
 روابط عمومی سایت محبوبترین‌ها
Share


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12



صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | خبرنامه | جستجو | نقشه سایت | RSS
محبوبترین‌های سیاسی | محبوبترین‌های ورزشی | محبوبترین‌های هنری | محبوبترین‌های اقتصادی | محبوبترین‌های دانش | محبوبترین‌های اندیشه | محبوبترین‌های فرهنگ و ادب | محبوبترین‌های ارتباطات | محبوبترین‌های تاریخ و جامعه | محبوبترین‌های بهداشت
Notice: Undefined variable: linktop1 in /home/mahbobtarin/public_html/bottom.php on line 28

دستگاههای آزمایشگاهی خواص مکانیک ( فلزات )

محبوبترین‌ها,مشاهیر ایران,بیوگرافی نخبگان,جدیدترین اخبار,محبوبترین‌چهره‌ها,محبوبترین‌های سیاسی,محبوبترین‌های ورزشی,محبوبترین‌های هنری,محبوبترین‌های اقتصادی,محبوبترین‌های پزشکی,محبوبترین‌های فرهنگی,محبوبترین‌های دین و اندیشه,محبوبترین‌های رسانه و ارتباطات,محبوبترین‌های علم و دانش,محبوبترین‌های تاریخ و جامعه,